sobota, 10 sierpnia 2013

Biała sukienka XD

Hejka :)
 Oto moja sukienka XD
 Jest biała.
 Db, jest biała, w pasie jak widać ma taki kremowy, falbankowaty pasek. Na górze, tuż pod dekoltem jest czarna koronka. Sukienka jest raczej dość obcisła. Buty tym razem są już bardziej dopracowane.
Nie mogę się doczekać, aż wstawię następne sukienki :) Mam pomysł, ponieważ nie rysuję dużo tych projektów, bo musiałabym na siłę, a tak wychodzą brzydkie i nieciekawe, a teraz nie mam weny, mam pomysł co do tematyki bloga, oprócz ciuchów oczywiście. Mogę pisać o filmach, serialach, książkach i takich tam (kreskówki też się w to zaliczają), będę po prostu robiła recenzje czegoś, co zobaczę w telewizji, a na razie mam kilka ciekawych filmów. W tym wpisie już tego nie będę pisała, bo tylko przedłużę, a raczej nie wszyscy lubią takie długie teksty bo nie chce im się czytać, ale przy recenzjach nie możecie liczyć na litość, bo pewnie rozpiszę się dość bardzo i trochę czytania będzie :P Ale postaram się pisać krótkie.
 Bajuu ;) Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz