poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pieesek :D

Hej :D
Będę miała pieska :D Koleżanka ma do oddania śliczne małe mieszańce cocker spaniela :P A ja akurat szukałam piesków na necie ^^ Będę miała dopiero za niecałe 2 miesiące, bo pieski mają dopiero 2 tygodnie, a muszą mieć najmniej 7 Nie mogę się już doczekać :P Są czarne, ale napiszę jak wygląda dopiero pojutrze bo jutro wieczorem idę zobaczyć. Jak tylko go dostanę wstawię zdjęcie :D
Chyba czas wstawić jakiś projekt. Oto sukienka a'la sukienka z serialu ''Jessie'' na disney channel (czy ja to się pisze). Oglądałam odcinek i nagle zobaczyłam fajną sukienkę, którą się zainspirowałam. Była podobna ale dodałam coś od sb.
Niestety zdjęcie zamazane... Ale ok, coś widać. No to opiszę od góry. Jest na jednym, szerokim ramiączku, na którym jest przyczepiony kwiatek. Potem jest pomarszczony różowy materiał. W talii jest pas wyszywany ćwiekami. Niżej taki ''podwinięty'' materiał koloru kwiatków. Poniżej pasa są potargane paski materiału i kwiatki XD. Na dole sukienka jest taka jakby dłuższa w jednym miejscu. Buty tutaj już są bardziej dopracowane niż w poprzednich projektach :D Modelka w ręce trzyma żółtą kopertówkę ^^
Serdecznie dziękuję za ponad 100 wyświetleń :) Mam nadzieję, że kiedyś dojdzie do 1000 :D
Papa, Milena :*

2 komentarze:

  1. twoje laleczki mają nieproporcjonalne kształty O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki projektant rysuje proporcjonalnie? nie moja wina, że nie rysuję idealnie, napisałam w którymś poście, że jestem tego całkowicie świadoma!!!! A jak już hejtujesz, nie rób tego chociaż z anonima

      Usuń