poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Mój pierwszy projekt

Hej :)
Dzisiaj chciałam Wam opisać tą sukienkę. Narysowałam ją pod wpływem koleżanki, która chciała mi ją uszyć XDD Niestety ze znalezieniem materiałów będzie troszkę trudniej, więc trochę minie zanim ją będę miała :P
Od razu tłumaczę, że jestem fanką Nirvany, stąd pomysł na nadruk z napisem i symbolem tego zespołu.
Sukienka jak dobrze widzicie jest czarna z żółtymi nadrukami i ''postrzępioną'' kokardką. U góry jest raczej dość obcisła, a na dole bardziej szeroka. Rozszerza się stopniowo od pasa. No i buty jak widać niczym specjalnym się nie wyróżniają. Narysowałam tak tylko dla tak jakby ozdoby nóg. XD
Koleżanki mówiły, że blog jest fajny i ciekawie opisuję, mam nadzieję, że to nie tylko ich opinia i proszę o szczere komentowanie projektów - nie modelek czy mojego stylu rysowania, projektów - i ogólnie bloga, chętnie postaram się zmienić to co Wam się nie spodoba.
Będę raczej codziennie dodawała posty i mam nadzieję, że spodobają Wam się moje ubrania :P
Pozdrawiam, Milena :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz