środa, 7 sierpnia 2013

Letnia sukienka :)

Hej :D
Dzisiaj opiszę Wam moją kolejną sukienkę... Teraz się zorientowałam, że w moim zeszycie są niemalże same sukienki, ale to się zmieni i zaprojektuję może coś innego i ciekawego :P
Jedyna modelka, której nie pomalowałam włosów XD No i ta taśma klejąca, sorki za nią, ale nie miałam innej :P Db, mniejsza z tym, zajmę się sukienką.
Jest żółta. (XD) Na takich grubszych ramiączkach. W pasie jest pasek, miał być brązowy chyba ale sukienka wtedy miała być kremowa, no ale takiego pisaka nie posiadam. Jest taka bardziej przewiewna, XD widać zarys nóg, ale tu chodziło bardziej o to, że tutaj gdzie są te nogi to to miejsce jest wypukłe. Od pasa w dół sukienka, tak jak tamta poprzednia, rozszerza się stopniowo. Chciałam dać taki efekt że wieje wiatr taki delikatny, dlatego sukienka jest na jedną ze stron... zabrakło mi słowa XD Db mniejsza z tym. Na samym dole jest czarny pasek materiału. Buty są jak w poprzednim projekcie tak tylko żeby pasowały.

3 komentarze:

  1. Fajne sukienki.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaa co to ma być? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał masz talent!
    ZApraszam do mnie:http://creativelifewithanimka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń