poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Hej :P

Hej XD
Jestem jak widzicie Milena, mam 13 lat (we wrześniu) i prowadziłam już aż dwa blogi, niestety oba nie wypaliły, więc zrobiłam nowy, tym razem o zupełnie odmiennej tematyce.
Mianowicie, będę prowadziła bloga, tak jak w nazwie widzicie, o modzie. A konkretniej o projektowaniu ubrań, ponieważ koleżanka mnie tym zaraziła i mam już kilka projektów.
Niestety, rysuję dość nieproporcjonalne (jak na razie) postacie, chociaż ostatni projekt udał mi się całkiem ładnie, patrząc na niego jestem dumna. XDD Pierwszy był dość... dziwny, nie mam go przy sobie, ale jego zdjęcie mam gdzieś zapisane, ponieważ narysowany był na luźnej kartce i nie miał go kto wkleić do mojego zeszytu, zgubił się. Ale pod koniec zamieszczę to zdjęcie bo jak napisałam mam je gdzieś. Hmm... co by tu jeszcze napisać... Gdy rysuję, największą wagę przywiązuję do fryzury modelki XDD Tak że fryzura jest zawsze śliczna, niestety twarzy NIE POTRAFIĘ rysować, więc czasami wychodzą okropne, ale na to uwagi nie zwracajcie. Koleżanka wypomina mi, że ''cycki'' moich modelek są zbyt duże XDD I ma rację, bo tak jest. Głowa z resztą też jest zwykle gigantyczna, więc modelki wyglądają jak... lalki Bartz :P Ale to nie o modelki chodzi tylko o pomysł i wgl o UBRANIE. Ja z resztą też komentuję zwykle dziwną minę modelki czy jakieś nwm... no coś co się nie udało np krzywa ręka czy niestarannie narysowana noga, ale mam nadzieję, że wy będziecie komentować moje ubrania a nie modelki XDD
Db, trochę się rozgadałam, niestety to u mn normalne, więc musicie się przyzwyczaić, bo nie lubię pisać krótkich postów, ale będę się starała nie przynudzać i pisać jak najkrótsze.
A to niestety wierna kopia mojego pierwszego projektu, ładniejsza i wgl lepsza, bo nie znalazłam zdjęcia, widocznie usunęłam XD

Może opiszę go w następnym poście, bo nie będę tego już przedłużać :P

Pozdrawiam, Milena :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz