wtorek, 13 sierpnia 2013

Mój najlepszy projekt ^^

Hejo :)
Dzisiaj byłam u mojego przyszłego pieska ^^ Jest śliczny ♥ Jak przystało na 3-tygodniowego pieska, niedawno otworzył oczka. Okazuje się, że jest buro - czarny. Jest bardzo podobny do tego jaśniejszego :P
Opiszę Wam dzisiaj mój najlepszy projekt :D
Nie jest jakiś specjalnie skomplikowany XD Ale stanowczo najlepszy. Sukienka jest brązowa, raczej miała być taka bardziej dresowa. Ściągacze na rękawach i dolnej krawędzi sukienki są ciemniejsze. No i sukienka miała być a'la bluzka nietoperz. No i te niesamowite nogi *.* stanowczo nogi wychodzą mi zawsze najlepiej, ale tutaj to po prostu narysowałam najlepiej ze swoich wszystkich projektów :D Nie to że się przechwalam czy coś ale z tego projektu jestem dumna :D
Dzisiejszy post będzie krótki XD 1 września będzie można wziąć pieska, bo będzie miał 6 tygodni, czyli idealnie tyle ile trzeba :D już się nie mogę doczekać pierwszego dnia szkoły :P
Papaa :* Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz