niedziela, 11 sierpnia 2013

Fryzury ^^

Hej :*
Zdecydowałam, że dzisiaj pokażę Wam moje dzieła na włosach siostry :D Jedna fryzura jest też na włosach sąsiadki :P Problem jednak jest w tym, że Kinga - moja siostra - nie chce pozwalać się czesać i nie mam na kim ćwiczyć -,- Czasami się zgadza, ale to rzadko... To jedna z fryzur ^^
Robiłam ją na włosach koleżanki siostry. Wygląda skomplikowanie, ale wcale tak nie jest. Trudno to tylko wytłumaczyć... Zaczynamy robić warkocz z boku głowy (ja zaczynałam od lewej i jechałam do prawej) i robimy... 4 ruchy pasemek włosów XDD czyli wyjdą dwa takie trójkąty odwrócone do góry nogami. Potem dokładamy pasemko włosów z góry, jakbyśmy robili dobierany warkocz. Jednak pasemko przekładamy nad tym środkowym z warkocza, a potem wkładamy pod tym na dole. Brzmi skomplikowanie ale to łatwe ^^ przekładamy TO NA DOLE na środek warkoczyka i robimy 3 takie ''ruchy'' jak na początku. i znowu dokładamy pasemko z góry i tak powtarzamy aż skończą nam się włosy te ze środka głowy.
Kurcze trudno się tłumaczy pisząc XDD Kiedyś nagram może filmik i wstawię :) A Wy piszcie czy udało Wam się zrobić tą fryzurę ^^
Papaa :) Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz